loading...

دانلود

Song Of Khoda From Macan Band دانلود آهنگ جدید ماکان باند با نام خدا آهنگساز : یاشار خسروی      تنظیم : امیرعلی نیکزاد جهت دانلود آهنگ خدا از ماکان باند با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ از

سمیرا بازدید : 59 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

Song Of Khoda From Macan Band

ماکان باند - خدا

دانلود آهنگ جدید ماکان باند با نام خدا

آهنگساز : یاشار خسروی      تنظیم : امیرعلی نیکزاد

جهت دانلود آهنگ خدا از ماکان باند با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ از رسانه موسیقی نکست وان به ادامه مطلب مراجعه نمائید …

متن آهنگ خدا از ماکان باند :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

وقتی حالم بد بود خیلی چیزا داشتم کمبود هیچکسیم دورم نبود دستمو گرفتی چه زود

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن تو خلوت خودم بودم و میخواستم بگیری جونمو

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

شونه هام غمه خستم من از همه کاشکی یبار بیایی نوازشم کنی بغل بگیرمت

حتی تو تنهایی قبل من اونجایی بازم مرام تو که منو تنهام نمیذاری

خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

گفتم خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم

مثل آب زلال بودم کاری کردن تیره بشم

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

 

نوشته دانلود آهنگ جدید ماکان باند با نام خدا اولین بار در بزرگترین سایت دانلود آهنگ جدید - نکست وان پدیدار شد.



دانلود آهنگ ماکان بند به نام خدا - رز موزیک
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود آهنگ ماکان بند به نام خدا - Nex1Music
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
ماکان بند | دانلود آهنگ های ماکان بند (جدید و قدیمی کامل) | Macan Band
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود آهنگ جدید ماکان باند با نام خدا - نکست وان
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
ماکان بند جدید 98 دانلود آهنگ های ماکان بند 2019 بهترین کیفیت Mp3
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود آهنگ جدید ماکان بند خدا | ماکان باند خدا | دانلود آهنگ جدید | داب موزیک
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود تمام آهنگهای ماکان بند با متن • آهنگ های جدید ماکان بند • موزیکفا
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود آهنگ ماکان باند خدا | به موزیک
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
دانلود آهنگ ماکان بند خدا / وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن (کیفیت ...
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
آرشیودانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام خدا پشتمه - فرا سانگ
15 ساعت قبل ... دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام خدا Download New Music Macan Band - Khoda.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 3,113
  • بازدید کلی : 19,315